Login Form

Forum vrouwen uit het buitenland
Welcome Guest   
«StartVorige11121314151617VolgendeEinde»
 Subject :Een Russische vrouw.. 07-01-2010 09:00:25 
admin
Forum : Relatie met Oost-Europese
Topic : Een Russische vrouw

Een man in Drenthe heeft een relatie met een Russische vrouw en na een paar weken bij deze man te hebben gelogeerd gaf zij aan, het leven met hem maar saai te vinden; ze wilde een spectaculair leven met idere dag wat anders.
Ja, en dat was voor deze man toch niet haalbaar en betaalbaar.

IP Logged
 Subject :Een knappe Russische vrouw.. 07-01-2010 08:59:19 
admin
Topic : Een knappe Russische vrouw

En dan die meneer uit Friesland, die een relatie krijgt met een zeer knappe Russiche vrouw met twee jonge kinderen. Na enkele weken werden de eisen steeds hoger. De man kan hier niet meer aan voldoen, waarop de vrouw haar Russische kennissen in Friesland optrommelde om haar eisen kracht bij te zetten. En zo moet de politie er aan te pas komen om deze goedwillende man te beschermen

IP Logged
 Subject :Een door en door uitgekookte Russische vrouw.. 07-01-2010 08:56:38 
admin
Topic : Een door en door uitgekookte Russische vrouw

Man 40 jaar in Rotterdam ontmoet 1999 bij een vriend thuis in Nederland een leuke knappe Russische vrouw; ze was vrij zakelijk en ik ben met haar een relatie begonnen ondanks een leeftijdsverschil van 6 jaar ( zij was 6 jaar ouder dan ik ).
We zijn getrouwd in Rusland en alles was koek en ei. Met veel inzet, veel geld en na veel moeite heb ik haar hier kunnen krijgen. Haar werk in Rusland was: kleding kopen in Turkije en dan in Rusland verkopen met een aardige winst.
Tijdens ons huwelijk heeft ze hier op school Nederlands geleerd en de eerste drie jaren verliepen prima. Wel ging ze elk jaar drie maal naar Rusland met kleding, was dan ongeveer 1 maand weg maar kwam steeds terug. Ik heb nooit een cent gezien en heb er ook nooit om gevraagd.
Haar eigenlijke baan hier was schoonmaakster.

Nadat ze haar paspoort als sluitstuk van de inburgering had gekregen ging ze vreemd doen. Ze wou geen vaste baan meer erbij aannemen, omdat ze zich soms te oud voelde of als buitenlandse vrouw zich toch gediscrimineerd voelde. Me allerlei vreemde excuses heeft ze zo diverse baantjes niet willen aannemen. Ik heb haar 7 jaar in de watten gelegd en alles voor haar gedaan, maar in 2004 wilde ze nog meer heen en weer reizen naar Rusland, zodat ze dan heel veel tijd per jaar weg zou zijn. En daaraan wilde ik niet meer meewerken en zo is ons huwelijk beëindigd.Nu is zij terug gegaan naar Rusland (woont daar dus) en heeft dus twee paspoorten: Russisch en Nederlands. Ze is nu geheel vrij van mij en kan i.v.m. het bezit van een Nederlands paspoort overal ter wereld komen. Wat ze nu doet is: Reizen naar Rusland met Nederlandse kleding van de uitverkoop hier die in Rusland met 300% winst wordt verkocht.

En zo is overduidelijk geworden dat mevrouw zich zelf op deze snelle manier aan het verrijken was en nu nog doet. Ze kan het ook met twee paspoorten!!
Het ging en gaar hier niet alleen om een mooie jonge vrouw, maar ook om een door en door uitgekookte zakelijke vrouw.
Pas er maar voor op.

IP Logged
 Subject :Oekrainse vrouw.. 07-01-2010 08:45:18 
admin
Topic : Oekrainse vrouw

Een jongere meneer uit Woerden kwam via een niet nader te noemen datingsite in contact met een Oekrainse mevrouw en zo werd na enkele maanden van mailen besloten elkaar eens te ontmoeten; hij zou haar na enkele weken meenemen naar Nederland voor een kortere vakantie. Na aankomst op het vliegveld in de Oekraine werd deze meneer niet in contact gebracht met zijn lieve vriendin en a.s. nog meer, nee, buiten het vliegveld en buiten het zicht van douane, politie en van iedereen werd hij beroofd van al zijn eigendommen waaronder zijn pasjes, etc. Alleen zijn retourticket moet hij wel houden.... om na enkele dagen met behulp van het Nederlandse consulaat etc. de retourvlucht van vier uur te starten met veel vragen en een ervaring rijker...

IP Logged
 Subject :Engelse meneer.. 06-01-2010 17:55:55 
forumtest
Forum : Relatie met Buitenlandse Algemeen
Topic : Engelse meneer

Een mevrouw uit Alkmaar begint via internet een rlatie (er wordt dagelijks gechat) met een Engelse meneer.
Na twee maanden vraagt deze man ineens een bedrag van 1500 Dollar (ongeveer ¿ 800,-) en de mevrouw uit Alkmaar ruikt onraad want de vraag om financiële hulp is eigenlijk geen hulp meer maar een dwingende eis geworden. Einde Relatie.

IP Logged
 Subject :Buitenlandse Relatiebureau's.. 06-01-2010 17:53:51 
forumtest
Forum : Relatie met Buitenlandse Algemeen
Topic : Buitenlandse Relatiebureau's

Vroeger waren de buitenlandse relatiebureau's en buitenlandse reisbureau's voor het ontmoeten van een buitenlandse vrouw vaak wel goed.
De buitenlandse vrouw trouwde hier, waren ondernemend, vormden een gezin en er was op den duur nauwelijks verschil met een Nederlandse vrouw.

Nu staan veel vrouwen ingeschreven die alleen trouwen om in Nederland te mogen blijven.
Veel vrouwen komen hier omdat ze gemakkelijker aan geld kunnen komen en ze proberen hun familie hier te krijgen.

IP Logged
Pagina #  «StartVorige11121314151617VolgendeEinde»